Åker hem och förhoppningsvis hittar jag lite energi på vägen!

Inget, absolut inget kan beskriva min känsla hur skönt det ska bli att få komma hem till mamma, pappa och syskonen och bara njuta av en helg i Stockholm. Jag behöver verkligen en paus från studentlivet och mig själv. Eller ja, mig själv blir svårt att pausa ifrån.

Min nya lärare i arbetsterapi frågade mig om jag var gladare idag. Jag svarade att jag var glad igår också. Han sa: Men Clara du var lite vass igår. (han syftade på mina synpunkter angående schemat). Jag kontrade snabbt och sa att JAG ÄR VASS MOT DOM VASSA.

Det kanske säger allt om vad jag tycker om min lärare. Jag tror inte han tycker om mig heller så det är lugnt.

Nu drar jag hem till Stockholm och ska glömma allt som har med arbetsterapi och Umeå att göra!


Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0