YES!

JAG KLARADE ANATOMI-TENTAN! Känns förbannat bra måste jag säga. Dock har jag tappat motivationen för pluggandet. Den nya arbetsterapikursen är tjatigt och trist. I måndags hade jag en hemsk dag, allt var trist och allmänt sämst. Jag har varit sjukt trött på sista tiden, mamma tror att jag måste slå på OFF-knappen. Lättare sagt än gjort när man inte har någon.

När allt kändes så hopplöst i måndags bestämmde jag mig och bokade en resa hem till Stockholm, så på fredag får jag möta storstan. Ska bli sjukt skönt att pausa från studentlivet, korridoren, skolan och bara få  bli lite omhändertagen av mamma och pappa över helgen. Jag som aldrig har hemlängtan har en hemsk längtan just nu! Men snart får jag komma hem! :)


Nu ska jag dra på träningskläderna och dra på Iksan! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0