Disco, pop, vin och glada miner

Igår var det Mellanstadiedisco på Nolleschemat. Detta innebar dans till Bailando, våfflat hår, blå ögonskugga, danstävling, godisregn, ryskaposten och popcorn! Det blev en mycket lyckad kväll som ledde till Corona som ledde till panik då jag trodde jag tappat hemmanycklarna. Sprang hem till Fredrik i panik och upprörda jag kunde inte alls förstå vart jag lagt bort nycklarna. Lugna Lulebon Fredrik sa bara lugnt: "Clara vänd upp och ner på väskan" Och vad ramlar först ut om inte mina hemmanycklar! En gladare Clara blev bjuden på nudlar av snälla rara Fredrik mitt i natten :) WoopWoop! En mätt och glad Clara halvsprang ner för Tvistebacken tre på natten.

Det har blivit höst och kallt i Umeå! Men jag gillar det :)

Söndagen har inneburit städning, tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg. Håller andan, imorgon kanske jag kan börja andas igen!






Puss // Clara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0