Korremiddag, mintsnus och nya projekt!

Jag har bjudit Zandra, Maria, Sofie, Jenny och Teresia på tacopaj ikväll. Blev lyckat och nu har vi faktiskt fått det lite renare och hemtrevligare i korridoren så man vågar bjuda över kompisar på middag. Efter middagen blev det Idolmys hemma hos Jenny. Jag har provat snusa för första gången i mitt liv. Ja, mamma du läste rätt. Det var en sån där tjejsnus i rosa dosa och snussmaken var dold med smak av mint. Kände inte av så mycket, vet inte heller om jag tyckte det var så gott. Så jag blev ingen långvarig snusare. ;)

Annars då?, jo vi har börjat med en ny delkurs av beteendevetenskapen. Vi ska skriva ett arbete om ungdomar. Känns intressant och spännande, dock har vi väldigt kort tid på oss att skriva så det gäller väl att hålla tempot uppe.

För övrigt är jag less på att inte bli helt frisk. Dumma Dumma Dumma försvinn! Vill springa på Iksu NUNUNU!!!







Kommentarer
Postat av: mamma

En gång är ingen gång. Rosa dosa är ett marknadsföringstricks. Ta nu mig som avskräckande exempel och bidra istället till att inte öka tobaksbolagens vinster. Kram från mor

2011-09-21 @ 12:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0