En helg i Tammerfors

Hej!

Jag kom precis hem från min, Linas och mammas weekend hos Joel i Tammerfors. Vi har haft en jättebra resa och det var så himla kul att se hur Joel har det och bor. Jag var imponerad av Tammerfors som stad, mycket större än jag trodde och rätt likt Norrköping. Joel har guidat oss genom hela staden, vi har varit på museum, ätit finsk husmanskost och varit ute på finska dansgolv. :) Allt har varit super förutom att det var kallt och att när vi skulle hem så fick vi ta en minibuss istället för flyg till Helsingfors och det var nog en av de värsta resor ag varit med om. Säterna i bussen var för barn i storlek, det var svinkallt och vädret var inte att tala om. Jag bara väntade på att vi skulle ligga i diket. Men vi överlevede. :)

Tackar Joel för en superhelg! .. och mina medresenärer Mammi och Lina :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0