Hej Hej

Hej hej bloggen!

Lite pinsamt längesen det blev en uppdatering här. Saken är den att jag har haft väldigt mycket för mig. Jag har haft en kul helg hos brorsan i Finland, en oförglömlig påskhelg med finbesök från Umeå, nu i helgen var det utgång med Mackan, Tobbe och några sköna typer från Göteborg samt en bakisfika med Teresia och 2 Ö-viks tjejor. Jag har det bra, jobbet rullar på, jag har skaffat mig ett träningskort på 24/7 och jag trivs med det här nu. Att sitta och klicka i kurser inför hösten sista dagen har gett mig lite smått panik idag men vad fasen! allt löser sig :) Vet iaf att jag inte vill börja plugga något program till hösten så det är väl ett steg närmare rätt ;). Jag känner mig fortfarande nöjd med mitt val att stanna i Stockholm i sommar.

Det enda jag faktiskt saknar i mitt liv just nu är Sofie och resten av mina girls i Umeå. Men vi kommer ses till sommaren! Tiden går fort nu och jag tror det har med att göra att jag trivs och lever gott!

Nu ska jag avnjuta lite äppelpaj och glass med Lina och Petra för att sedan åka till Arlanda och hämta hem min pappa och Åsa som haft turen att få vara en långweekend i Amsterdam.


Over and out!

Puss// Clary!

P.s mina val till universitetet till hösten blev:

1. Psykologi på Sthlms Uni
2. Sociologi på Sthlms Uni
3. Stadsvetenskap på Sthlms Uni

Alla dom kurserna är bra för allmänbildningen och allmänbildad vill man vara har jag hört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0