Hey hey I saved the world today

Det är inte många som vet vad jag gått runt och tänkt mycket på den sista tiden. Bara dom allra närmsta vet. Kanske för att jag är rädd för vad folk ska tycka och säga. Jag tror jag tänker alldeles för mycket på vad andra ska tycka om det jag gör och då håller jag det hellre för mig själv. Jag är jätteglad för att jag tog mig iväg dit jag skulle idag och nu är jag äntligen ett steg närmare det jag vill fixa till. Jag gör det för mig och inte för någon annan. Jag är glad för den respons jag fått från de personer som vet och i höst så sker en förändring. Nu ska jag bara ladda, vänja mig vid tanken, ta några djupa andetag. Jag vill det här och det kommer bli bra. :) BTW! Jag och Malin håller på att boka resa till Barcelona och jag har fått tag på 2 biljetter till Kent som spelar i Stockholm i augusti och om snart exakt en vecka åker jag, Johan och Tobbe till Luleyo :) Love life! Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0