Clara eat your words!

Under tiden här i Umeå så har många knasiga och dumma saker sagts. Idag har jag Malin och Sofie skrattat oss igenom hela dagen. Malin berättade idag..

-Clara, kommer du ihåg festen hemma hos Lisa på halloween och du låg och spydde i en påse hela kvällen och när vi ska traska hem mitt i natten så säger du "Asså hörrni! den tjejen på festen var ju fett full och kunde inte ens stå upp!"

(Men Clara! ska du säga som missade hela festen!)


Eller...

När du skrev i mitt block under en lektion "Den där tjejen måste ju ha dysleksi".

(Men Clara! ska du säga som inte ens kan stava till DYSLEXI!)


Jag borde nog lära mig att tänka efter innan jag pratar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0