Någon måste byta stad.

Jag har lyckats packa ihop rätt mycket av rummet idag. Jag trodde det skulle bli mer känslosamt än vad det faktiskt varit. Det har gått rätt smärtfritt eller så är det kanske jag som bara inte fattat än?. Det kommer nog bli jobbigare att lämna in nyckeln och åka härifrån nästa helg.

När jag skulle ta ner mina gardiner från gardinstången idag fick jag en flashback. Det var helt sjukt. Jag minns så väl när jag och B satte upp dom för ett år sedan, det var ett helvete då det behövdes både skruvmejsel, längd och lite fingerfärdighet. Tillslut fick vi upp dom och sedan dess har jag inte bytt gardiner och det märktes för oj så dammiga dom var. Tanken slog mig hur mycket som förändrats sedan gardinuppsättningen. Aldrig trodde jag då att det skulle bli som det är idag. Utan kontakt, utan att veta om du ens är kvar i Umeå. Tänk hur det kan ändras så fort och ibland till det bättre. Fast det vore att ljuga att säga att jag inte tänker på dig och hur du har det ibland...




Puss Puss

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0