Nudde talar ut

Jag och Linnéa var på Iksu och körde ett spinningpass och sen gymmade vi som aldrig förr. Vi bestämde oss för att duscha och basta på Iksu och när hela bastun var full med människor så väljer jag den andra bastun och ropar på Linnéa att "Här är det ledigt!" Jag vänder mig om och Linnéa asgarvar och tanten i duschen bredvid också. "Clara!! vad fan det där är den gemensama bastun med herrarna". Haha dör en smula! Jag som traskat in där spritt språngande näck! Som tur var så satt det inte några nakna män där! Då hade mitt val Sthlm-Umeå varit lätt! haha


På vägen hem så fick jag det härliga smeknamnet "Nudde" haha Linnéa som kallas "Svampen" efter många rediga fyllor kände sig nog ganska nöjd att inte vara ensam med ett fult smeknamn!! haha

Vi gick hem och åt kvällsmacka med oboy :D Yeah en bra måndag!



NUDDE & SVAMPEN! High five!


Kommentarer
Postat av: The magic mushrooms

Haha! Herregud vilken vacker bild :P

2012-02-14 @ 11:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0