Vad vore inte en sommar på Gotland?

Hej Hej bloggen!

Jag ska snart kila ner på Sats för att utnyttja mina sista dagar som jag har kvar på kortet. Nu börjar jag bli lite nervös inför arbetsintervjun som jag ska gå på idag. Det är för sommarjobbet på Gotland. Jag hoppas innerligt att jag får fram det jag vill och att jag inte får hjärnsläpp. Så från och med nu ska bara positiva tankar snurra på fram till ca 13.30 då det är över. Pratade med Amanda igår hon ska också söka Gotland. Förså drömmen att jobba på Gotlan i tre månader och tillsammans med en bästa vän? Hoppas!

Nu ska jag tagga till här med lite mer kaffe. Solen skiner i Stockholm idag så det kan väl bara bli bra nu? :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0