1 år i Umeå

För 365 dagar sedan anlände jag och Lina till Umeå. -27 grader och mitt studentrum var ett kaos.  Jag kom in i rummet och började stortjuta, välkommen till Ryssland. Vi åkte till Ica Maxi och köpte upp hela sortimentet på skurmedelsavdelningen. 12 timmar senare anlände Alban. Jag hämtade honom på tågstationen, det var blåsigt och jävligt kallt. "Välkommen till kaoset Alban". Och så förblev det! Ett kaosår i Umeå är avklarat. Det roligaste, mest lärorika och händelserika året av alla mina 20.. Jag har träffat så många fina och underbara människor så det är faktiskt obeskrivligt.

Ikväll har jag umgåtts med en av dessa människor. Sofie! Shit vad vi varit med om mycket och mer kommer det bli även om det här året kommer bjuda på annat än "Umekaos". En vän för livet helt enkelt. Ikväll har vi bara degat i min säng och snackat om allt och ingenting och usch vad jag kommer sakna henne nu när vi kommer skiljas åt..







Muchas Lovas!

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0