Börjar mitt nya liv imorgon. Klyschigt? Jag vet!



Idag har jag tänkt väldigt mycket på det där som jag och många andra också ofta tänker "Imorgon ska jag börja mitt nya liv, imorgon ska jag bli nyttig och träna mer!" Jag sitter här och bygger upp en ångest som jag kan lova börjar bli enorm. För JA, jag vill ju allt det där men jag känner mig själv för bra för att tro att det ska fungera denna gång. Såg en bild på en kompis som gått ner minst 30 kg. Vart hittade hon motivationen?, viljan?. Jag vill också kunna vara hård mot mig själv. Jag tror jag gillar sötsaker för mycket men ett försök kanske det är värt? När jag landat i Umeå imorgon 10.30, då mina vänner så börjar jag mitt nya liv.



Önska mig lycka till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0