Dagen är kommen

Nu är även jag med touchmobil! Trodde den dagen aldrig skulle komma men nu mina kära vänner är den äntligen här ;) Jaa alltså det är ju inte en sprillans utan fick min kära systers gamla nu när hon bytt upp sig. Jag är ändå nöjd. Kanske glömde säga att min purple-love dog en smärtsam död i en uthälld cider på nyår. :/

Sista dagen på jobbet slutade bra. Min chef gav mig en present för min insats. Det blev två filmer som jag får välja och beställa hem själv :) Whoop!

Börjar bli taggad för Umeå nu. Saknar Åke, men snart är vi återförenade. <3 (Åke är min elefant på väggen för den som missat det!) Vill inte att det skulle bli några missförstånd... Kom att tänka på när Joels kompis facerapade honom och skrivit statusen "Ska bli pappa". Min moster på Gotland ringde hysteriskt runt till hela släkten och berättade den stora nyheten. Mamma ringde upp Joel och var upprörd "Hur kan du lägga ut det på facebook innan jag fått veta!!!" ;D haha...

Nu ska jag äta mina nygräddade scones och dricka te framför One tree hill!

Puss mina kära 17 läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0