Ljuger så att näsan växer!

Jag sitter och ljuger ihop en text över hur det är att vara blind, döv, utan internet och TV och att inte kunna tala. Jag tror faktiskt att jag ska satsa på det här. Tycker själv att jag ljuger jävligt bra. Jag har lyckats få ihop över en och en halv sida på kort tid. Om ni undrar varför jag ljuger ihop allt så är det för att jag varken testat på något av detta själv som vi egentligen skulle ha gjort. Jag orkar inte lägga energi på något jag inte vill bli. Jag gör så lite som möjligt för att klara kursen sen är det byebye arbetsterapi! Jag ska fortsätta ljuga lite till sen kommer Sofie för att kolla One tree hill!

Att vara blind lär vara rätt mörkt va?... jag skriver det!



Pusstja // Lier nr1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0