Mot nya äventyr UMEÅ!

Jag är tillbaka i Umeå. Det var mer som att komma hem till Ryssland igår då mitt rum på 19,7 kvadrat var kallt som en isbunker. Händerna förfryser och raggsockor är ett måste! men på något märkligt vis är jag glad att vara tillbaka efter 2 kanonveckor hemma i Stockholm. :)

Jag börjar faktiskt tagga till för en nya termin, nya männsikor, nytt program och nya äventyr. Jag, Sofie, Per och Linnéa började äventyret med en promenad ut till Ön och drack kaffe. Mycket trevlig och Sofie visade upp sina finaste hästhopp som tyvärr inte hamnade på film då hon såklart råkade "stuka" foten innan ;)











Åter till plugget som gäller förskrivning av hjälpmedel.

Firar med ett pass på Iksan när jag är klar!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0