Pluggish Clarish

Är mitt uppe i en seminarievecka och då menar jag inte ett seminarie.. NEJ vi har haft tre och ett återstår. På tre timmar ska man i sin basgrupp förbereda en 40 min redovisning i helklass om något som man aldrig tidigare stött på. Det är masstigt och enbart hårda puckar. Det är ingen lek med andra ord... och jo juste vi lottade om vem i gruppen som skulle skicka in sina "självupplevelser" till läraren som jag skrev om i det tidigare inlägget.. Jag som ljugit ihop fick SÅKLART nitlotten. Jag måste nog fundera lite mer hur det är att vara blind innan jag kan skicka in det där.


Ikväll har jag pausat från pluggandet och varit på Iksan med Marylou! Vi var grymma och kul var det :)


Nuu ska en annan sova!

Tjaa!


Hittade en gammal bild från Nollningen för ett år sedan. Bra tider :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0