Precis som studenten älskar att drömma

Go´kväll kära läsare!

Sitter mitt uppe i tentaplugget. Redovisningen gick väl lagom bra idag, fick en del kompletteringar men allt är inskickat på nytt och snart slipper jag denna SKITKURS! Bara tentan kvar sen lever jag i ovisshetens land. Vad hemskt det lät haha men egentligen otroligt spännande. Vad som helst kan ske efter den här veckan. Och vet ni? jag har en del saker jag verkligen vill göra det här året och det är bland annat:

- Att lära mig spela gitarr.
- Gå en danskurs igen typ street eller balett vore otroligt coolt.
- Jag vill jobba som reseledare utomlands.
- eller så vill jag iaf åka utomlands ett tag.
- Jag vill forfarande vara lika duktig med träningen som jag varit hittils det här året.
- Jag vill gå på en grym konsert/konserter.

Visst låter det skoj?

Jag ska göra allt för att få mina önskningar i uppfyllelse :)

Laddar tentamen på fredag.. Drömmarna får vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0