Update

Ikväll har jag suttit bänkad i Linas soffa och kollat One tree hill. Köpte den åttonde säsongen som en lite försenad julklapp åt mig själv. När jag sitter som mest inne i dramat så ringer min hemska mobilsignal. VICTOR! Weei den filuren var ett tag sen man hörde av. Under dryga två veckor hemma så är det skammligt att vi inte hunnit ses. Han berättade att han drar till Schweiz imorgon för tre veckors skidsemester. LYX! Vi bestämmde att vi ska ses inom en snar framtid :)

Inte många dagar kvar tills jag drar tillbaka till Umeå. Det är blandade känslor. Tror inte jag känner så mycket alls faktiskt. Det har varit otroligt skönt att få vara hemma trots att det känts rätt så ovärt att dela post i regn... Men i slutet av månaden lär jag vara glad :)

Sängen kallar! Sista dagen på Posten imorgon! Pusstjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0