En måndag.

Det här med att gå hemma och inte göra någonting är inte direkt min grej. Det har bara gått en vecka och jag har redan sagt upp boende och studier i Umeå, halvt som halvt flyttat hem till Stockholm, anmält mig till en spanskakurs, signat upp mig ett år på Sats, sökt upp gamla jobbkontakter och imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen och förhoppningsvis få några goda råd. Men nu då?

Just nu har till och med Nemo (mammas hund) en högre sysselsättning än mig om dagarna..Han går åtminstonde på dagis. Kan man jämföra sig med en hund? ;)

Jag, Lina och Tove har kollat film ikväll, vi såg Street Dance. Den var i klass med typ High school musical 3. haha så det kan gå när Lina får välja film.. ;) Nä, men det var kul att se på dans, trots filmens otroligt förutsägbara slut.

Pusstjaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0