Välkommen 2012

Tja Tja Bloggen!

Sorry för dålig uppdatering men har inte funnit någon tid för bloggvärlden. Jag överlevde nyåret och här är jag nu, 2012. Vad ska man säga...2011 kunde nog inte ha blivit så mycket bättre år faktiskt. Jag har däremot inte någon direkt plan för 2012 men det lär ordna upp sig. Precis som allt annat.

Nyåret firades med besök av Jenny och Maria. Vi hamnade på en fest på Gullmarsplan och det var kul trots att alla nog fick i oss lite för mycket och det blev en aningens spårat i slutet. Vi säger att kaos-året 2011 satte sin punkt och vi välkomnade 2012 med mycket spänningar i luften. Det är lugnt nu.

Efter 2 dagars återhämtning från avslutet på 2011 så väntar jag nu på att 2012 ska sätta fart.

Inga bilder från nyåret kan läggas upp eftersom att mammas data laggar på en gång.

Känner mig trött, kom hem från Marcus precis. Sängen kallar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0