Midsommar 2012

Jag har hamnat lååångt efter i miyy skrivande här i bloggen och jag vet inte alls vart jag ska börja. Jag kommer inte skirva om allt som hänt i mitt liv sedan sist, men jag kan börja från fredagsens midsommarfirande. Det var nog det bästa firande jag haft! Det innehöll allt! Sol, midsommarstång, gröna ängar, alkohol, vattenkrig, dans kring stången, ambulansfärd, sill och nubbe och det bästa.. UNDERBART SÄLLSKAP! Jag lär ha världens finaste vänner!

Bilder kommer här. Jag har redan skrivkramp! ;)



 


Klasse och Maj


Klasseman fick sy 7 stygn efter att ha trampat på en stubbe


Thompa badar


Jag och Tove


Hela gänget minus Marcus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0