Blow up!

Igår var en fullspäckad dag. Vaknade upp i Kungsängen hos Rimforsarna, stack till jobbet och delade telefonkataloger i 7 timmar sen direkt hem och fixade till mig inför kvällen. Det blev först förfest hemma hos Bergman och jag tror fasen det var första gången det var fler tjejer än killar med. Sen drog vi och bowlade, kommer inte ihåg vem som vann men Tove slog killarna haha vilket var ett under eftersom att den norrlandsbruttan tagit med sig egen sprit in på bowlingstället ;).

Vi blev lite oens om var vi skulle men Mackan fick bestämma så det blev Ankan. Drack en öl och sen ville jag hem och tur var det för när jag kom hem kände jag hur full jag var! Mådde apdåligt. Nu har jag sovit bort det mesta tror jag ;) Borde gå ut för det är svinfint väder ute!

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0