Det blir en sommar på Gotland

Det var inte en vanlig fredag igår på posten. Det var segt att komma ut, mer post än vanligt en fredag och det blev en massa snurr när chefen inte hittade runt och jag var tvungen och cykla och visa henne vart hon skulle och en massa hit och dit. Ända tills min mobil ringer och jag ser på displayen att det är från Gotland och beskedet om att JAG HAR FÅTT JOBBET PÅ GOTLAND! :D Jag är superglad!! Det här kommer bli ett äventyr utöver det vanliga. En sommar som chef på en hamburgerrestaurang, nya människor och en jävla massa kul! :D 15 maj ska vi ha kickoff och 5 juni är första arbetsdagen.

2 månader kvar!!! :)

Igår bjöd Tobbe på middag. Tacos och sen marrängswiss till efterrätt. :D Mysfredag!


Nu ska jag ut och springa av mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0