POSTEN

En dag som brevbärare i Bro.

Sur tant.

-Varför får inte jag min deklaration? (en sur, arbetslös (?) kärring)
-Ehm, jag vet inte.. Vi delar inte ut alla på en dag. Den kan lika gärna komma imorgon.
-Men det är ju väääldigt konstigt att min inneboende har fått sin men inte jag!
-Ja, som sagt så kan den komma imorgon. Du är inte ensam om att inte få den idag.
-Nähe..SUCK! Är det du som går här i vanliga fall?
-Nej, jag har hoppat in idag. (tack och lov)
-Jaha okej! För det blir väldigt ofta fel här.
-Ok, vad tråkigt.

Sur gubbe.

-Är det mycket och göra eller är det du som är seg?
-Det är mycket att göra!!!

Hade lust att säga "Här har du din jävla deklaration och hoppas du får minst 100 000 i restskatt så du får jobba jävligt fort resten av året!"


Puss och hej



En

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0