Snö i mars

Mycket dålig statusuppdatering sen jag kom hem från Umeå. Jag har tappat flowet, fast allt annat går rätt bra just nu. Skulle kunna skriva hur glad och samtidigt hur supernervös jag är inför jobbet på Gotland? Fast nej.

Hm.. Igår så hängde jag hemma hos Mackan. Vi åt nudlar, kollade tv och tävlade i vem vet mest. Vi var lite oens om vem som egentligen vann men låter väl han vinna på fusk... (Trots att han svarade dalmatin och inte dalmatiner som programledaren var mycket noga med ;)).

Idag är jag uppe tidigt för jag har fått jobb i Hässelby. Känns lite nervöst...har typ aldrig varit i Hässelby! Det snöar ute och det är ingen vacker syn!


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0