Torsdag

Vilken träningsvärk jag haaar! Shit, att träna tillsammans med en polis gjorde att jag tog i lite extra och ja tack det känns idag ;). Hoppas det blir fler gånger tillsammans med Lina i polisgymmet. Jag blev nästan lite sugen på att söka polis bara för att de verkar ha så sjukt kul tillsammans.

Jag och Olle var och såg "War horse" igår på bio. Den var faktiskt jättebra, kanske ngt mesig i mellanåt men man kunde se bort från det eftersom att resten av filmen var bra. Jättekul att träffa kusinen också, händer ju inte så ofta nu när jag bott i Umeå och han på Gotland.

Nu ska jag koka mig lite te, lägga in värmekudden i micron och plugga lite spanska :)


Puss!

p.s. Min blogg kommer ha lite bildtorka nu när jag inte hittat koden till internetet, så får leva med mammas data ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0