Clara uppdaterar om allt onödigt vetande...

Jag vet, dålig uppdatering trots att jag har överdrivet mycket fritid nu när jag är sjukskriven. Dagarna går ändå rätt fort. Jag försöker  att ha något inplanerat varje dag som jag kan se fram emot. Det är nog så jag står ut! Som idag t.ex har jag varit och lämnat tillbaka Nemo som jag fick ha till låns och sen var jag på bio med Emmy. Vi såg Ego och den var jättebra! Den var helt i min smak.
 
Bara tre dagar kvar sen ryker tejpen på näsan! Ska bli skönt å få bort den, men läskigt för jag vet inte hur det ser ut där under. Det jag saknar mest när jag är hemma och sjukskriven är att träna! För när jag inte får träna så struntar jag i allt och äter. Äter en massa dåligt. Ska ändra mig, imorgon ska jag ändra mig. Det jag gick ner precis efter operationen kan jag lova att jag lagt på mig nu ;)
 
 
Puss&Kram
 
Clara
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0