Hemma från ks

Jag har varit som i en bubbla sen operationen. Jag har sovit, sovit och sovit senaste tre dygnen. Ni som känner mig vet ju att det inte är likt mig. Igår vaknade jag nog till lite på kvällen, det brast.  Tårarna rann, kunde inte prata för att läppen var så svullen, näsan pulserade och snor producerades och frustrationen växte när jag inte kan snyta mig. Min verklighet just nu. 
Idag har jag haft mindre ont, lyckades ta mig till duschen och jag tänker tålamod, tålamod, tålamod. Människor skulle inte göra plastikoperationer om det inte skulle bli till det bättre. 
 
Idag fyller min pappa 54 år! Lite ledsen för att jag inte är med och firar men vill inte riskera något. Sen så tror jag ingen vill se mig såhär ;) 
 
Jag lever, men det stramar, pulserar osv. Det äre värt!!! Tusen tack igen för alla fina och peppande sms ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0