Jag har dom bästa vännerna, så det så!

Vilken energi riktiga vänner ger! Ikväll kom Emmy förbi. Vi åt hemmagjorda hamburgare, även fast jag fick äta var sak för sig så var det så fint av henne att komma och hålla mig sällskap. Muffins, godis och chips till melodifestivalen hade hon också fixat. En sann vän! Som alltid finns där, som väljer att sitta och kolla mello med en svullen vän istället för att festa. ;) det gjorde min kväll och jag känner att jag läker mer än någonsin. Ätit hälften så många värktabletter idag :) 
 
Tack alla ni andra som hör av er och ger mig styrka! Det känns otroligt nervöst över hur resultatet av operationen kommer bli. Men jag lovar att era meddelanden ger mig energin till att hålla mitt humör uppe :) 
 
puss clara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0