Onsdag.

Jag var ute och tog lite frisk luft för första gången på en vecka. Eller jag var till ica maxi och köpte frimärken igår med Petra, nu var jag ute själv. Ovant och en aning obekämt med tanken på att jag ser rätt misshandlad ut fortfarande och jag känner mig inte riktigt som jag. Men det värsta är över nu, tror jag!
 
När jag kom in från promenaden så plingade mobilen till. Ett sms från en okänd som frågade om jag jobbar på fredag. Jag tänkte direkt att det var någon från jobbet men nej, det var min vän Sabina. Hon ville ha min hjälp att bära ett bord på fredag, hon visste inte att jag opererats så det blev ett samtal om allt möjligt. Läääängesen vi hördes men med vissa människor är alltid allting som vanligt när man väl pratar även om man inte hörts på länge! Jag blev glad och överraskad.
 
 
Kramis// Clara den rara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0