Ska aldrig mer bli 22

Höst, älskade höst! 
Sitter och dricker te med tända ljus och lyssnar på bra musik. Jag njuter, njuter av mina sista timmar som 22. Imorgon fyller jag 23. Jag har bakat en stor marängtårta och två olika sorters kladdkaka, med hjälp av Amanda såklart. Imorgon kommer dem människor som betyder mest hem till mig för att äta tårta. Hur fin är inte den känslan, att ha så många fina männsikor runt sig? Underbart! 
 
I veckan tog jag beslutet för att jobba kvar som brevbärare på Döbelnsgatan fram till januari, då jag förhoppningsvis kommer in på lärarprogrammet här i Stockholm. Det känns helt okej ändå. 
 
Imorgon kommer Malin och Sofie till Sthlm också. Vad mer kan man önska sig på sin födelsedag? 
 
Nåja, nu ska jag gå å sova. 
 
Puss! / C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0