Här finns lyckan för sånna som jag

Ibland tror att radera är enda sättet att komma över någon på riktigt. Jag talar om de sociala mediernas hets. Vad gör han nu? är han online? Vem är han med nu? Vart är han nu? Har han kul?
 
Jag tog beslutet, visserligen på fyllan men det kan varit mitt bästa beslut någonsin på fyllan. Jag raderade han från facebook och från instagram. En vecka sedan nu och jag har varit mer avkopplad än på mycket länge. Jag vet att han inte är lika lättillgänglig och jag vet att jag inte ska skriva in hans namn i sökrutan för det får mig bara att må dåligt. Så jag ville egentligen bara skriva av mig och säga att jag mår bra av att inte veta vad han gör. 
 
Och! på torsdag kliver jag in i en ny ruta i mitt liv. Skolvärlden och Stockholms univeristet väntar på mig och jag ser fram emot mötet. 
 
 
Natti natti
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med uppdatering ! Kör hårt i skolan :) upp med hakan :) puss !

2014-01-20 @ 21:58:15
URL: http://www.collegegolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0